2012. május 15., kedd

Zebrák Bécsben


Egy kicsit elkéstem ezzel a beszámolóval (pont 1 hónapot), de jobb később, mint soha.

A verseny előtti nap (14-én) utaztunk Bécsbe. Odaértünk a szállásra, amit nem foglalhattuk el egyből, várnunk kellett fél 2-ig. Tomi, Feri, Ádám és Gábor addig felvették a rajtcsomagokat. Mire visszaértek, elfoglalhattuk a szobákat. Lepakoltunk, aztán elindultunk felfedezni Bécset. Bejártuk a várost, elmentünk a főtérre is, ahol hatalmas tömeg volt.


Miután visszaértünk a szállásra, beültünk vacsorázni. Ekkor tudatosodott bennem, hogy holnap tényleg le fogok, legalábbis megpróbálok lefutni 21 km-t.
Másnap negyed 6 körül keltem, elég könnyen felébredtem. Negyed 7-re mentünk le reggelizni. Reggeli után mindenki visszament a szobájába összepakolni, és háromnegyed 8-kor találkoztunk lent. Elindultunk autóval a rajt felé. Az idő borús volt, de nem esett (még) az eső. Mikor odaértünk, bemelegítettünk, majd szétváltunk: a csapat gyorsabbik fele átment az előrébb lévő szektorba. Tomi és Feri a maratoni távon, míg Anita, Ádám és én a félmaratoni távon indultunk. Voltak fotósaink és szurkolóink is.J
A rajt 9-kor volt, de csak 9:15 körül tudtunk elindulni, mivel annyian voltak, és mert a legutolsó szektorban voltunk. Mögöttem nem olyan sok ember, előttem 30ezres tömeg volt… Elrajtoltunk. A hangulat teljesen más volt, mint az eddigi versenyeken, amiken részt vettem: nem volt közös bemelegítés és szpíker sem. Először egy hídon kellett átfutni. Az első pár km nem esett annyira jól, aztán kezdtem belejönni, és a 8. km már nagyon jó volt. A 11. km megint kicsit nehezen ment, de mikor túljutottam ezen, szinte csak úgy "repültek" a kilométerek. Mindössze kétszer álltam meg frissítőnél, mivel volt nálam egy kis flakon, amiben vittem vizet. A terep sík volt végig, csak 1-2 emelkedő volt benne, de az kellett is bele. Voltak kilométerek, amik okoztak nehézségeket, de a zene (amit fülhallgatóval hallgattam, nem pedig az, ami a hangszórókból szólt!) és a verseny előtti biztatások segítettek túljutni a nehezebb pillanatokon.
A beérkezés fantasztikus volt a vörös szőnyegen! J Továbbsétáltam és megkaptam az érmet (az első érmem futásért!) és a befutócsomagot egy tarisznyában.
A bruttó időm 2:28, a nettó pedig 2:12 lett. Felejthetetlen élmény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése