2012. május 28., hétfő

1 napra csak a HÖLGYEKÉ a Margitsziget



Május 20-án egyedi futóeseménynek adott otthont a Margitsziget több szempontból is:
-a több ezer résztvevő 99,99 %-a NŐ volt :) ,kivétel néhány apuka, vagy beöltözött kakukkfióka!
-kb. 90 %-uk piros egyenpólóban szerepelt, nem épp megkönnyítve a drukkolni, vagy fotózni próbálók életét :)
-ZeBRa klubunk az eddigi legnagyobb létszámmal szerepelt versenyen !!
-én csak szerveztem és szurkoltam a Hölgyeknek /na jó 1 kicsit kocogtam is Velük:)  /
-és mint reggel Kocsis Árpival megállapítottuk a sportos Hölgyeket látva, ez az év LEGSZEBB BSI rendezvénye :)






Korán kimentem reggel a Margitszigetre, hogy még fussak 1 kört a többiek kiérése előtt, de a 10 órás rajtra özönlő lányokat látva, már gondoltam, hogy esélytelen. Így elkocogtam a sziget Árpád híd felőli végén lévő rendezvényközpontba felmérni a helyszínt. Beköszöntem BSI ismerősökhöz, és kezdtem csörgetni az úton lévőket, ki mikor ér oda...
Rögtönöztünk még a 3,5 km rajt előtt Luca rajtszámával, aztán kis bemelegítő kocogás és indult is a rövidebb táv. Én a startnál integetés után elszaladtam a félút utáni fordítóponthoz, hogy ott biztassam majd a lányokat. Sok ismerőst megszólítottam a több ezres tömegben, bár valószínű nem mindegyiküket. Nekem sikerült árnyékban állnom, de éreztem az egyre forróbb levegőt, ami tovább növelte a kihívást a futók számára! Heni nagyon az elején suhant el előttem erős tempóban:) Amint megjött Bogi és Virág, elkísértem Őket az utolsó km-en a célegyenes kordonos bejáratáig.
7,5 km-es szám kezdéséig még volt fél óránk, amíg próbáltam megkeresni a tömegben a többi indulónkat. Edittel a Futónagykövetes sátornál találkoztunk, majd - vicces egymásnak háttal mobilozgatások után - Fati és Heni is előkerült.  Hamarosan kezdődött a nagyszínpad előtti aerobikos bemelegítés. Nekem fárasztónak és hosszúnak tűnt futás előttre, de a tömeg élvezte!
A rengeteg induló miatt rajtzónákat alakítottak ki a tervezett sebességnek megfelelően. Így mindenki a rajtszámán látható színjelölés szerinti blokk felé vette az irányt a hömpölygő tömegben. A start percekig tartott és nem is sikerült észrevennem mindenkit, amint elszaladt előttem. Szurkolni a délelőtt már bevált pontra siettem, hogy mindkét körben segítsem a csapat tagjait. 12:30-as indulás nem tűnt kellemesnek, hisz durvább lett a meleg a fő távra. A mezőny már az 1. körben is tagoltabb volt, mint a korábbi 3,5 km-en. Anitát pillantottam meg elsőként, aztán sorban a többi nevezőnk is elsuhant előttem:) Az élmezőny hamar odaért a 2. körbe, majd  figyeltem ki mikor bukkan fel. Virág volt az első és már a célig meg is tartotta az előnyét. Többen felismertek-üdvözöltek a futók közül, a futónagykövetes meznek köszönhetően! Ami viszont fekete színe miatt nem volt hálás a fülledt melegben. Így örültem már, amint Fati mellett kocoghatok kicsit a pályán, egyúttal Őt is segítve a cél felé az utolsó száz métereken!
Mindenki büszkén érhetett célba és jött a megérdemelt frissítés majd pihenés:)
Sokáig csevegtünk még a nagyréten meglelt ismerősökkel, majd egymástól elköszönve ki hazafelé vette az irányt, vagy további futásra vállalkozott...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése