2014. január 26., vasárnap

Yours Truly futás 1. nap - Zebrák a Margit szigeten

A mai napra volt meghirdetve a Yours Truly futás 1. napja. Hogy mi is ez? Itt olvashatsz róla bővebben.
Mivel a Dél-Dunántúli hóhelyzet miatt megváltozott a hétvégi programom, így péntek délután el kezdtem szervezni egy "mini zebra-találkozót" mára. Gábor jelentkezett biztosra, s Anita és Virág "talán"-ra. Megbeszéltük, hogy 16.30-kor találkozunk az Atlétikai Centrumnál. Nem akartam bicajjal menni, a régi rossz emlékek miatt, így a 86-os busszal mentem, majd a hídfőtől gyalog be a szigetre (0,8 km - séta, kocogás, bemelegítés). Mikor odaértem az AC-hez, Gábor akkor ért vissza az első köréről. Mondtam neki, hogy nyugodtan fusson saját tempóban, hisz én nagyon lassan futok - mondta, h nem baj, lassú kört akar ő is. Így együtt futottunk. Kb. 500 m-nél jártunk, amikor poénból megkérdeztem, hogy messze van-e még a vége... Hát bizony messze - volt a válasz. :-) 
Hát akkor nincs más hátra, mint előre - fussunk tovább... Azzal. hogy beszélgettünk mindenféléről, gyorsabban fogytak a méterek, sőt kilométerek... Persze sok futó volt, akik gyorsabbak voltak nálunk, folyamatosan előzgettek bennünket... Szerencsére most már később sötétedik, így nem kellett koromsötétben futnunk. Aztán elértünk az Árpád hídhoz, így a táv fele már meg is volt. Mivel még egész jól írtam, nem akartam megállni, szépen egyenletes tempóban futottunk tovább. A téli futós nadrágom jól funkcionált, nem fáztam benne, pedig röpködtek a mínuszok... Szépen fogytak a méterek, Gábor többször megkérdezte, h minden OK-e, de az volt :-). S egyszer csak visszaértünk az atlétikai centrumhoz, elfutottunk a tábláig, hogy meg legyen a teljes kör. A runkeeper 5,63 km-t mért, s 39 perc 35 másodperces időt:
Kicsit kifújtuk magunkat, aztán mivel Gábor a budai oldalon parkolt, nekem meg onnan ment a buszom, ezért együtt gyalogoltunk... Ez volt a levezetés... :-) Odaérve a buszmegállóba, nem kellett sokat várnunk és jött is a buszom, elköszöntünk és én hazabuszoztam.
Itthon jól esett a meleg zuhany és egy jó nagy adag kakaó :-)

Mi ketten 16,89 km-mel járultunk hozzá a nemzetközi kezdeményezéshez. Folyt. köv. február 23-án, a Zebrák Télűző futásán.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése