2014. január 6., hétfő

 Szilveszteri futás Siófokon

2013 szilveszterét barátiammal töltöttem Siófokon.  A városi programok között szilveszteri futás is rendezésre került, 2014 méter volt a táv az új év tiszteletére.
A barátaim szerint ez nekem csak max. bemelegítő futásnak elég J  Igazuk is volt, mert a verseny előtt még utoljára látni szerettem volna a Balatont, így pár km-en keresztül ráhangolódtam a „versenyre”. Pár nappal korábban vettem egy új futócipőt is, ezért remek alkalom volt, hogy bebizonyítsa, mit is tud. A rajt előtt körbenéztem az indulók között, láttam, hogy vannak profi futók, ezt már ennyi rutinnal és tapasztalattal kiszúrja az ember, mert ott van a „huncutság” a szemükben. Kb. 300-an lehettünk, gyerekek, apukák, anyukák, idősek, fiatalok, kutyák, macskák vágtak neki a távnak. A szokatlanul enyhe időben rendőri felügyelet és lelkes szurkolók biztatása közben titokban reménykedtem a jó helyezésben (minden előre kinézett „rivális” a közelembe sem volt J). Csak futottam, csak futottam, csak futottam, ráadásul egy nagyon laza tempóban, az új cipőm az oka, hogy a második helyen értem célba! J Még soha nem álltam a dobogón. Igaz, most sem, mert az nem voltJ Helyette olyan örömujjongás, ami tőlem elvárható.J A Szervezők felemeltek a színpadra, és tapsolt a Fő tér! Nekem! Ez most annyira jót tett a kis lelkemnek! Az ajándék nem is annyira fontos, de kaptam érmet, futó alakot ábrázoló szobrot, pólót, pezsgőt! A verseny után a Plazában kicsit megpihentünk, sokan gratuláltak, ami persze, hogy nagyon jól esett!
Köszönöm szépen a barátaim és a Szervezők támogatását!
Hát, ezzel zártam a 2013 futószezont, 2014-ben újabb célok, új országok, városok versenyei, élményei várnak rám!


- Heni -



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése