2015. augusztus 30., vasárnap

Feneketlen-tavi futópálya avató - 2015.07.28

Előzmények:
Mikor megláttam, hogy a Feneketlen-tó körül futópálya készül, mindjárt megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy ezt a ZeBRák-kal kellene felavatni, egy bulifutás kíséretében. Fel is vetettem az ötletet Tamásnak, s ő beleegyezett... Már csak várni kellett a pálya elkészültét... 07.22-én hazafelé jövet úgy tűnt, hogy elkészült, így hazaérve futóruhát húztam és elmentem futni. 5 km lett a vége :-)
S pénteken este létrehoztam az eseményt:

2015.07.28 
18:30 - 20:30
Feneketlen-tavi futópálya "avató" 2 órás bulifutás


Ez volt az első "saját" szervezésű rendezvényem, így nagyon izgultam, hogy minden rendben legyen és akik eljönnek jól érezzék magukat... Figyeltem a jelentkezők számát az esemény facebook oldalán, figyeltem az e-maileket. Közben készítettem a rajtszámokat, kigondoltam az emléklapot, beszereztem a frissítőponthoz a megígért dolgokat (víz, isoital, sós perec, kakaós nápolyi, müzliszelet és szőlőcukor). Aztán elintéztem a copygurunál a nyomtatásokat, s nagyon vártam már a NAGY NAPOT.
S elérkezett... a várva várt kedd...
Majdnem sikerült időben kiérnem a helyszínre, csak 1 futó előzött meg. Gyorsan felvertem a "ZeBRa-pontot", kiraktam a plakátokat. Közben kezdtek érkezni a futók - jöttek ismerős arcok, de ismeretlenek is... Együtt fűztük be a gumikat a rajtszámba - kezdődött a jó hangulat... Majd jött a regisztráció - a futók száma szépen emelkedett... Ekkor már tudtam, én ma itt egy métert sem fogok futni :-) De sebaj, ma nem is ez a dolgom.
Mikor készen voltunk a rajtszámokkal, megkezdődött a regisztráció: mindenki kiválaszthatta a neki tetsző rajtszámot, ehhez nem kellett mást tenni, mint a nevet megadni :-)
Rajt előtt készült egy csoportkép a már jelenlévőkről, majd felsorakoztak a futók a képzeletbeli rajtvonalhoz, s 18:30-kor elindult a stopperóra :-)



A futók elindultak, megkezdték a körözést. Én meg előkészítettem a frissítéseket, aztán fogtam a táblámat a naplóval és vártam a futókat... Eleinte még nehezen azonosítottam be őket, de a sokadik körnél sok futónak tudtam már a rajtszámát fejből... A strigulák szépen gyűltek a papíron... S még érkeztek futók menet közben is. Sőt volt olyan, aki a helyszínen kérdezett rá, hogy milyen rendezvény ez, s így csatlakozott... Voltak megszokott "párosok, triók", akik mindig egyszerre érkeztek a "strigulázáshoz". Jöttek családok is, voltak lelkes gyerekek is a futók között, anyukák babakocsival - s volt egy négylábú futónk is, Szimba :-), aki szorgalmasan rótta a köröket a gazdijával :-). 
A körszámlálás, strigulázás nem is volt olyan könnyű időnként - főleg, amikor egyszerre sok futó jött, vagy amikor épp mást is kellett volna tennem... De igyekeztem helytállni, s figyelni mindenre... A futók pedig kisebb - nagyobb szünetekkel rótták a köröket... Nagyon lelkesek voltak. Két fiú fél 7 magasságában csatlakozott hozzánk, nagyon lelkesek voltak. 
Aztán közeledett a 2 óra vége - jó társaságban gyorsan telik az idő. Mindenkit megvártunk, míg beért az utolsó köréről, aztán gyorsan készítettünk egy csapat képet:

Aztán a futók ettek-ittak, én meg belefogtam a körök számolásába, hogy ki tudjuk hirdetni az eredményeket. 
Íme a dobogosók:


Gyermek kategória:
I. Hangay Luca - 20 kör
II. Batizi Ákos és Bihari Balázs - 6-6 kör
III. Varga Lőrinc - 3 kör

Női mezőny:
I. Csáti Tímea - 32 kör
II. Kis Henriett - 30 kör
III. Litschauer Krisztina - 29 kör

Férfi mezőny:
I. Nyári Zoltán - 43 kör
II. Olasz Attila - 39 kör
III. Dzsupin Tamás - 35 kör

Gratulálok minden dobogósnak!

Miután megtapsoltuk a győzteseket, jöhetett az emléklap elkészítés minden futónak. Mire az utolsót is megírtam, szépen ránk sötétedett. Összepakoltuk a ZeBRa pontot, s haza indultunk. A visszajelzések alapján mindenki jól érezte magát, így már este megígértem, hogy nem ez volt az utolsó ilyen esemény :-)

S a végére egy kis statisztika:

33 fő regisztrált a futásra - összesen 627 kört teljesített a lelkes csapat.
A 33 indulóból 4 gyermek volt, 16 lány, 12 fiú és Szimba, a vizsla.
A gyerekek összesen 17,5 km-t futottak, a lányok 150,5 km-t gyűjtöttek, a fiúk 135,5 km-t hoztak össze, Szimba pedig 10 km-t gyűjtött a kutyusoknak (vagy egy kicsit többet, mert kiderült időközben, hogy kicsitt több mint 500 m egy kör)
Szép volt Lányok! Szép volt Fiúk! Gratulálok mindenkinek! Várunk Benneteket a következő futáson is.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése