2015. február 19., csütörtök

Mikulásfutások - 2014.

2014.12.06 - BSI - Rossmann Mikulásfutás

 

A BSI idén a Fővám tér és környékére Mikulásfutást szervezett. A táv 2,7 km volt, s nagy bulinak ígérkezett - így beneveztem rá. Próbáltam a többi Zebrát is beszervezni, de nem csatlakoztak. 
A rajt 15 órakor volt, előtte tudtunk átvenni a Versenyközpontban a rajtcsomagot és a Mikulás ruhát. Én 14 óra magasságában tekertem ki, gondoltam az elegendő lesz. A Közgáz előcsarnokában volt Versenyközpont. Már útközben sok Mikulással találkoztam, hisz akik előre felvették a rajtcsomagot, azok már otthonról így jöttek. A Vásárcsarnoknál parkoltam le a bicajomat, ez volt a legkézenfekvőbb megoldás. Aztán megkerestem a Versenyközpontot, ott átvettem a rajtcsomagomat. Majd leparkoltam egy asztalhoz, felvettem a kicsit nagy Mikulásruhát magamra, leadtam a csomagomat a csomagmegőrzőbe, aztán irány a rajtzóna. Ennyi Mikulás egy helyen - hihetetlen látvány volt. Kicsi Mikulás - nagy Mikulás, fiú Mikulás - lány Mikulás... Volt közös bemelegítés a futásra, aztán még hóesést is intéztek nekünk a BSI-sek... Hatalmas volt... 

Majd Péter Atti felsorolta azon rajtszámokat, akiket kisorsoltak, s egy-egy Rossmann ajándékcsomagot nyertek. A 4-nek felsorolt rajtszám az enyém volt - nagyon örültem. S mivel viszonylag elől álltam, s fel is ugrottam - így Attila is észrevette, hogy ez az enyém :-)
Aztán eljött a rajt időpontja... Útnak eresztettek 2500 piros ruhás Mikulást - se eleje se vége nem volt a futóknak... az egyetem és a csarnok között futottunk a Fővám térre, onnan be a Váci utcába... a túristák nagy meglepődésére és örömére... Mentek a "Ho-ho-ho-hóóóóóóóó", illetve a "Kik vagyunk mi? Mikulások!"  kiáltások - hihetetlen hangulata volt az egésznek... Kevesen hajtottak jó időeredményre - persze volt, aki komolyan vette a futóversenyt - ez inkább egy örömfutás volt. 
A befutást követően sorba álltunk a befutócsomagért, majd a Rossmann sátornál még plusz repiajándékokat is be lehetett gyűjteni, illetve én még átvettem a sorsolásos ajándékcsomagomat is. Hát volt pár táskám :-) Kezdtem elgondolkodni, hogy is fogom mindezt bicajjal hazavinni :-) Aztán visszamentem a célkapuhoz, csináltam még pár hangulat képet, s megvártam az utolsó célba érkezőket is. Váltottam még pár szót Spíker-Mikulással, készült Mikulás-selfie is, aztán felvettem a csomagmegőrzőből a csomagomat, összerendeztem a táskákat - s Mikuláskabátban hazatekertem... Az utcán sétáló gyerekeknek nagy örömet okozva ezzel a Bartók Béla úton.

2014-12-07 - MikuLÁSS futás a Margit szigeten

 

Sajnos ma nem volt olyan kegyes hozzánk az ég, mint tegnap... Reggel igencsak szemetelt az eső - így nem bicajjal mentem ki a Szigetre - hanem BKV-val. Szokás szerint egy kicsit később indultam, aztán nem akart jönni a 86-os busz... De még időben kiértem. 5 Zebra indult a mai futáson: Virág, Anita, Gábor, Tamás és én. Anitáék vették fel a rajtszámomat és a sapkámat, természetesen a tegnap kapott Mikuláskabát ma is rajtam volt. Miután leadtuk a csomagmegőrzőbe a táskáinkat,  készítettünk egy csoportképet:

 


A rajt előtt nem sokkal mentünk ki csak az atlétikai pályára - bent a pályán kezdődött a futás, mindenki tett egy kört, s utána mentünk ki. Sokan meglepődtünk, amikor balra indultunk el a MAC-ból, nem tudtuk, hogy már megnyitották a felújított szakaszt. S igen - mi már ott futhattunk... Kár, hogy az eső kisebb-nagyobb intenzitással - de folyamatosan esett.
Annyira nem volt jó esőben futni, de a hangulat is adott volt a sok csilingelő sapkától. Egy darabig Virággal futottam, de mondta, hogy menjek nyugodtan, így mentem saját tempóban... Kicsit szenvedős volt a futás, mert nagyon be voltam öltözve...Ennyi mindent nem kellett volna felhúznom - de most már mindegy... Az elkészült futópálya tetszik, sajnos a vízlevezetés nem mindenhol megoldott - de ezen még lehet, h tudnak segíteni - amúgy jó rajta futni. Kb. a pálya egyharmada van most készen, remélhetőleg tavasszal mielőbb kész lesz a többi része is. Jó volt elérni az árpád hídhoz, hisz így már a felén túl voltunk... 3,5 km 22 perc - ez egész jó idő... A Palatinus strand tájékán már nagyon túl akartam lenni az egészen, így időnként próbáltam belegyorsítani - amennyire a körülöttem futóktól ezt lehetett - de motiváltak a nálam picit gyorsabbak - próbáltam velük tartani a tempót. Anita, Virág és én 1 kört futottunk - nekem 6,1 km-t mért összesen a Strava, mindezt 38:26-os nettő időeredménnyel - egész jó lett :-) Kaptunk befutóérmet és befutó csomagot is:


Gábor és Tamás két körre jelentkeztek, megvártam őket, míg célba érnek. Aztán bementünk a leadott táskákért, és felmentünk a tribünre. Tamás úgy döntött még egy kört bevállal, mi addig átöltöztünk szárazabb ruhába. Mire Tamás visszaért, szereztem neki forralt bort, s evett zsíros kenyeret is. Megvártuk, míg ő is átöltözik, majd a Zebrák átjöttek hozzám, s itt virsli partyt tartottunk.

Jó kis hétvége volt ez is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése