2012. november 4., vasárnap


K&H olimpiai maraton váltó (megkésett beszámoló)


Az eseményt megelőző napokban már nagyon izgatott voltam, mert soha nem vettem még részt ilyen versenyen, sőt ez volt az első alkalom, hogy ennyit futottam.
Reggel még elég borúsnak tűnt az idő, és azt hittem esőben kell majd futnunk. Ennek nem örültem. De azután, amikor odaértünk a Parlamenthez, ahonnan indult az egész, hét ágra sütött a nap. Profi tornász segítségével mindenki bemelegíthetett. Ezután pedig kezdetét vette a verseny. 3-an voltunk egy csapatban. Gábor volt az első, Virág a második, én pedig a harmadik. Legtöbbet a rakparton futottunk. Talán ez volt a legnehezebb benne, hogy nem láttam mikor lesz vége. 2-szer kaptunk vizet, ami akkor elég életmentő volt. :) Körülbelül a 3.-4. km-nél elkezdett csöpörögni az eső, aminek akkor nagyon örültem, de sajnos hamar elállt. Aztán elfutottunk a Parlament mögött, majd következett a cél. Sok ember kijött szurkolni, és ez jó érzés volt. De nem csak a célban várt nagy éljenzés és bíztatás, hanem útközben is. Az adott némi ösztönzést, hogy igenis ki fogom bírni. És ki is bírtam, lefutottam 7 km-t, ami így nem tűnik soknak, de nekem bőven elég volt. :) A célbaérésnél kaptunk kis csomagot is.
Eszméletlen nagy élmény az egész futóverseny. A hangulat meg egyszerűen fantasztikus. Szerintem nem ez volt az utolsó, amire beneveztem :) És örülök, hogy jópár napos győzködés után, de rávettek, hogy induljak én is. :)

-Dóri-

/ illusztráció: BSI fotók a miniZebra váltónkról /


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése